zondag 20 januari 2013

Zelfgemaakte (muziek)tas.

 Voor mijn zoon heb ik deze muziektas gemaakt, hij vroeg al een tijdje, wanneer ik nou eens wat voor hem ging maken, hij wilde ook graag een mooie zelfgemaakte tas.
Afgelopen dinsdag ben ik aan de slag gegaan en dit is het eindresultaat! Een super mooie muziektas, onze zoon speelt bij een jeugdorkest hier in ons dorp en een dorp verder op. Hij blaast cornet en sinds kort heeft hij een eigen trompet. En daar past natuurlijk een mooie tas bij, waar de muziekstukken in moeten.
Mijn zoon heeft al de vragen gehad, waar hij vandaan kwam of gekocht was. Ja, zei hij dan, die heeft mijn mama zelfgemaakt! Leuk hè! Wat een creatieve moeder heb jij, was het antwoord dan terug.

Ik ben weer terug, maar zal niet elke dag wat posten, ik heb het best druk momenteel, maar ik knutsel wel weer zo nu en dan. Ik zit niet stil, gelukkig.

Groetjes Hannie

4 opmerkingen:

  1. Ik had je al gemaild dat ik je tas helemaal te gek vind!!
    Lekker stoer ook voor OJ.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtige muziek tas Hannie.
    Heel mooi dat hij er zo blij mee is,en dat hij leuke antwoorden krijgt.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen